، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات کودک من

تمشک مامان

1392/8/19 23:25
نویسنده : سرور
83 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی.خوبی تمشک مامان.چه خبرا؟دیگه داری بزرگ میشیا قربونت برم.اگه بخوای از حال مامان گلت با خبر باشی که ملالی نیست جز تهوع فراووووووووون.آخه عمر من شما میخوای باهوش شی چرا مامانو اذیت میکنی؟از وقتی شنیدم که هرچی تهوع بیشتر نی نی ما باهوش تر کلی ذوف زده شدم و راحت تر دارم تحمل میکنم.راستی تمشک مامان خیلی ازت خوشم اومده.چرا؟واسه اینکه ی کاری کردی که بابات امروز واسه اولین بار در طول زندگیش جارو بکشه،گرد گیری کنه و ظرف بشوره....چقدر شما قدرتمندی عزیزم من که از پسش بر نیومده بودم.دیگه جونم برات بگه فردا قراره برم آزمایش بدم و پس فردا برم پیش دکتر تا ببینه جوجه ی مامان اذیت کن در چه حاله؟تمشکم مث اینکه بازم میخوای هوشتو به رخم بکشی من دیگه برم.انقد مامان اذیت نکن نفسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)